Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

BEKO KONSEPT MAĞAZA AĞINI GENİŞLETİYOR..

Mayıs ayında İstanbul’a 3

Mayıs ayında İstanbul’a 3 günde 12 mağaza açan Beko, Ekim’de de 11 yeni mağazayı 3 günde hizmete soktu. Beko Satış Direktörü Oğuzkan Şatıroğlu, “Türkiye’nin en büyük dayanıklı tüketim perakendecisi olarak konsept mağaza dönüşümünü hızla gerçekleştirmenin gururunu yaşıyoruz. Dijital dünyanın tüm imkanlarıyla mağazalarımızda müşteri deneyimini ön plana çıkararak yeni neslin ihtiyaçlarına cevap veriyoruz. Türkiye genelinde perakende teknolojilerine yaptığımız yatırımların her geçen gün katlanarak artacağını belirtmek isterim” dedi.

Beko, İstanbul’daki konsept mağazalarını hızla genişletiyor. Beko; Çekmeköy, Ümraniye, Pendik, Başakşehir, Bahçeşehir Ispartakule, Avcılar, Beylikdüzü, Vadi İstanbul AVM, Bahçelievler ve Sultangazi’de toplam 11 yeni mağaza açılışı yaptı. Açılışa Beko Satış Direktörü Oğuzkan Şatıroğlu ve diğer Beko yöneticileri katıldı. Beko’nun avcilarock.com global trendler ışığında dijital teknolojileri Türkiye’deki tüketicisiyle buluşturduğu yeni mağazaları, geniş ürün yelpazesi ve sınırsız müşteri deneyimi ile öne çıkıyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan mağazalarda, en yenilikçi ürünler ve deneyim odaklı alanlar yer alıyor.

Beko müşterilerinin yeni mağazalarda bulunan inovasyon ve deneyimleme alanları ile ürün özelliklerini tam ve eksiksiz olarak öğrenme fırsatı yakaladığını söyleyen Beko Satış Direktörü Oğuzkan Şatıroğlu, “Ev teknolojilerinin her alanında sunduğumuz ürün ve hizmetlerle tüketicilerin hayatını kolaylaştırıyoruz. Dijital dünyanın tüm imkanlarıyla mağazalarımızda müşteri deneyimini ön plana çıkararak yeni neslin ihtiyaçlarına cevap veriyoruz. Yeni trendler ışığında bir yandan tüketicilerimize en iyi deneyimi sunuyor, diğer yandan da sektörümüzü dönüştürüyoruz. Yeni nesil mağazacılık modelimiz ile tüketici odaklı, dijital perakende dönüşümü yolculuğumuzda çok önemli adımlar atıyoruz” dedi. Beko’nun konsept mağazalarla perakende dünyasında fark yarattığını vurgulayan Şatıroğlu, mağaza yatırımlarının devam edeceğini kaydetti.

Şatıroğlu: “Türkiye’nin en büyük dayanıklı tüketim perakendecisi olarak konsept mağaza dönüşümünü hızla gerçekleştirmenin gururunu yaşıyoruz. Türkiye genelinde perakende teknolojilerine yaptığımız yatırımların her geçen gün katlanarak artacağını belirtmek isterim. Bundan sonra da ‘müşteri deneyimini’ müşterilerimiz ile beraber yaşayacak ve onları yönlendireceğiz” şeklinde konuştu. Son 2 yılda İstanbul’da 32 yeni konsept mağaza açan Beko, yıl sonuna kadar hem İstanbul hem de Türkiye genelinde konsept mağaza ağını genişletmeyi planlıyor.

Reklamı Geç