Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İETT KALİTEDE ÇITAYI YÜKSELTİYOR..

Bundan tam 145 yıl

Bundan tam 145 yıl önce atlı tramvaylarla İstanbul’un hizmetine giren İETT’nin 1.5 asra yaklaşan yolculuğunda yeni bir dönem başlıyor. Dünya metropolü İstanbul’da her gün 4 milyon yolcuya hizmet verirken, müşteri memnuniyeti odaklı kurumsallaşma adımlarını da hızlandıran İETT, Avrupa’nın en prestijli kalite ödüllerinden birinin sahibi oldu. Avrupa’daki kuruluşların sürdürülebilir mükemmelliğini amaçlayan Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı’nın (EFQM) ‘Müşteriye Değer Katma’ kategorisindeki 2016 EFQM Mükemmellik Başarı Ödülü’ne bu yıl İETT layık görüldü. Ödülü, Milano’da düzenlenen törende İETT Genel Müdürü Arif Emecen aldı.

iett odul 2Dünyanın sayılı metropollerinden İstanbul’da günde 4 milyon, yılda 1.5 milyar kişinin toplu ulaşımını sağlayan İETT kalite yolculuğunda çıtayı bir üst seviyeye taşıdı. 2014’te  Türkiye Mükemmellik Ödülü’nü, 2015’te ise Türkiye Mükemmellik Büyük Ödülü’nü alan, uluslararası standartlarda 11 kalite belgesiyle İstanbullular’a hizmet veren İETT, bu kez EFQM’in 8 temel mükemmellik kavramından ilkini oluşturan ‘Müşteriye Değer Katma’ kategorisinde 2016 EFQM Mükemmellik Başarı Ödülü’nü İstanbul’a getirdi. EFQM’in ‘mükemmel kuruluşlar ihtiyaçları, beklentileri ve fırsatları anlayarak, tahmin ederek ve karşılayarak müşterilerine sürekli değer katar’ anlayışıyla verdiği ödülü İtalya’nın Milano şehrinde düzenlenen törende İETT Genel Müdürü Arif Emecen aldı.

iett odul 1EFQM’in Mükemmellik Ödülleri’nde bu yıl dünya devi şirketlerin de aralarında bulunduğu kriterlerinin uygunluğu tescil edilen 15 aday yarıştı. Ödüller, Avrupa Mükemmellik Ödülü kriterlerindeki bir temel konuda uzmanlaşıp, mükemmel sonuçlar alan ve iş modeli olmaya hak kazananlara verildi. Seçilen kurumlar, EFQM Mükemmellik Modeli’nin birden çok kolunda mükemmelliğin öncüsü olma misyonunu üstleniyor. Avrupa’nın mükemmellerini seçen jüri bu yıl, İETT Genel Müdürlüğü’nü ‘Müşteriye Değer Katma’ kategorisinde 2016 EFQM Mükemmellik Başarı Ödülü’ne değer buldu. EFQM CEO’su Leon Tossain, “İETT Genel Müdürlüğü, İstanbul’da ulaşımı sağlarken tüm zorluklara rağmen müşteri odaklı yaratıcı çözümler bulan bir kurumdur. Bu ödülü verirken jürinin asıl etkilendiği olay, İETT’nin ‘Empati Haftası’ etkinliği oldu. Empati Haftası’nda yöneticilerin dahil olduğu tüm İETT çalışanları bir hafta boyunca toplu taşıma araçlarını kullanıp potansiyel iyileştirme ve geliştirme alanlarını müşteri gözüyle tespit ediyorlar. Bu uygulama sık sık tekrarlanıyor. Kendilerini tebrik ediyorum” dedi.

Reklamı Geç