Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İTO BAŞKANI ÇAĞLAR; ‘SHOPPİNG FEST KENTİN MARKA DEĞERİNİ ARTIRDI’

Bu yıl 5.’si düzenlenen İstanbul

Bu yıl 5.’si düzenlenen İstanbul Shopping Fest, İstanbul’un zengin tarihi geçmişini, kültürünü, mutfak sanatı ve alışveriş zevkini yerli ve yabancı konuklarla buluşturdu. Festival süresince banka veya kredi kartı ile 50 TL ve üzeri alışveriş yapanlar arasında düzenlenen çekiliş ile EgeYapı Group İzTower Residence’tan 1+1 daire ve 2015 Model Yeni Mercedes Vito Tourer model araç sahiplerini buldu.

ito aciklama 1İstanbul Ticaret Odası Başkanı ve İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, festivalin kentin marka değerini artırdığını söyledi. Bu yıl İSF’de ‘Bir İstanbul Deneyimi’ mottosuyla uluslararası tanıtıma ağırlık verdiklerini belirten Çağlar, İstanbul’un sadece bir turizm destinasyonu değil, önemli bir alışveriş şehri olduğunu dile getirdi. Başkan Çağlar, “Komşuların genel siyasi ve ekonomik durumuna bakıldığında Türkiye’nin ziyaretçi sayısının yükselişe geçmesi memnun edici. Küresel çalkantılı politik dönemlerde İstanbul Shopping Fest gibi uluslararası düzeyde gerçekleştirilen festivallerin önemi daha da artıyor” dedi. Aynı katılımcılara ‘İstanbul’a asıl gelme sebepleri’ sorulduğunda İstanbul Shopping Fest’i belirtenler 2014 yılında yüzde 51.1 iken, bu yıl yüzde 57.4 oldu. Görüşülen yabancı ziyaretçilerin yüzde 98.7’sinin İSF tarihlerinde alışveriş yaptığı, alışveriş yapan ziyaretçilerin ise yüzde 99’unun indirimlerden faydalandığı görüldü. Memnuniyet oranı 2014 yılına göre yüzde 5.5 artarak yüzde 82.6 oldu.

ito aciklama 4Tax Free Harcamaları, Algı Araştırmasını Doğruluyor

Turistler için tax free (vergiden muaf alışveriş) hizmeti sunan Global Blue Türkiye verilerine göre 2015’in ilk 6 ayında tax free alışveriş, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 42 büyüdü. Bu büyümenin yüzde 48’i İstanbul Shopping Fest dönemi olan Haziran ayında gerçekleşti.

ito aciklama 3İSF’nin Yurtdışında Duyulma Oranı Yüzde 6 Yükseldi

İSF etkinlikleri kapsamında yerli ve yabancı müşteri algısı ile İSF öncesi ve sonrası Genel İstanbul Tüketici algısı üzerine bir araştırma yapıldı. Araştırmaya göre İstanbul Shopping Fest’i ‘İstanbul’a gelmeden önce duyma’ oranı 2014 yılında yüzde 9.4 iken, bu yıl yüzde 6’lık bir artış oranı ile 15.4’e yükseldi.

ito aciklama 2Festival talihlileri törenle hediyelerini teslim aldı.

İstanbul Shopping Fest (İSF) süresince banka veya kredi kartı ile 50 lira ve üzeri alışveriş yapanlar arasında düzenlenen çekilişle EgeYapı Group’tan 1+1 daire ve Mercedes Benz Yeni Vito Tourer kazananlar sahiplerine teslim edildi. Milli Piyango İdaresi 129 milyon 401 bin 834 adet çekiliş hakkı arasından talihlileri belirledi. EgeYapı Group projesi olan İzTower Residence’tan 1+1 daireyi Antalya’da yaşayan İrlandalı Joanne P. Keelley kazandı. Kırklareli’nde yaşayan Çiğdem Pehlivan ise 2015 Model Yeni Mercedes Vito Tourer model aracın sahibi oldu.

H. İnanç Kabadayı: Shopping Fest gibi organizasyonlarda yer almak bizler için büyük önem taşıyor

İstanbul Shopping Fest sponsorluğu kapsamında bir talihliye 1+1 daire hediye eden EgeYapı Yönetim Kurulu Başkanı H. İnanç Kabadayı, şunları söyledi: “Tarihi ve kültürel alt yapısı, ekonomisi ile dünyanın sayılı metropollerinden ve en önemli turizm destinasyonlarından biri olan İstanbul’un uluslararası bir marka olmasında büyük katkısı olan Shopping Fest etkinliğinin sponsorluğunu gerçekleştirmiş olmanın gururunu yaşadığımızı bir kez daha söylemek isteriz. EgeYapı olarak gayrimenkul sektöründe projelerimizi, bulunduğu bölgeye ve şehre değer katma ve insanların hayatını maksimum seviyede kolaylaştırma hedefleri ile hayata geçiriyoruz. Şirketimizin vizyon ve misyonu doğrultusunda, Shopping Fest gibi her yıl büyük başarılar elde eden bir organizasyonda yer almak bizler için önem taşıyor. Etkinlik kapsamında ödülü kazanan talihlimizi de gönülden tebrik ederek kendisine yeni evinde, sevdikleriyle birlikte mutlu bir yaşam diliyoruz.”

Tufan Akdeniz: Talihlimize ve ailesine Mercedes-Benz Vito ile güvenli ve keyifli sürüşler diliyoruz

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar Pazarlama ve Satış Türkiye Müdürü Tufan Akdeniz ise, “Bu yıl beşincisi düzenlenen İstanbul Shopping Fest’in sponsoru olmaktan dolayı gururlu ve sevinçliyiz. Festival süresince sergilediğimiz, güvenlik ve konfor anlamında pazarda öncü olan Vito Tourer aracımız yoğun ilgi çekerek özellikle geniş ailelerin gözdesi oldu. Bu ilgi için sizlere tekrar teşekkür ediyoruz. Çekilişi kazanan talihlimize de ailesiyle birlikte güvenli, konforlu ve eğlenceli sürüşler dileriz” sözleriyle görüşlerini dile getirdi.

Reklamı Geç